  • Data: 2006-06-22 15:17:48
    Temat: Re: Ziobro - nowa interpretacja prawa.
    Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > To jest przyczynek do zastanowienia się nad prawdziwością teorii
    > prezentowanych namiętnie przez pana Z. i nie tylko: "Im wyższa kara tym
    > mniej przestępców".

    nie bylem zwolennikiem tej teorii w jej najpopularniejszej wersji.

    Jedyna akceptowana przeze mnie to kara śmierci za każde naruszenie
    prawa, co by w efekcie spowodowało brak przestępców (zapewne też znaczne
    wyludnienie, no ale nie ma nic za darmo)

    > Tych wykroczeń było mniej niż obecnie jest tych przestępstw.

    ale pewnie mniej też było samochodów, czy w ogóle pojazdów.

    poza tym, 178a to jest fajne przestępstwo.
    cienkie akta, szybko koniec sprawy, dowody nie do podwazenia i jak
    statystyka ładnie wygląda :)

    > I obecne rozumowanie pana Z. do niczego nie doprowadzi.

    pan Z. jest zbyt populistyczny w swych działaniach, więc mówi to, co
    "ciemny lud kupi".

    A miło być tak pięknie: niezależna prokuratura. Ech pomarzyć.

    > To że pan Z. powie że prokuratorze bedą występować z większymi wnioskami
    > nie oznacza że sądy te wnioski będą uwzględniać.

    przecież nie powiedział, że sądy będą je uwzględniać.
    Zawsze będzie mógł powiedzieć, że sędziowski "front obrony przestępców"
    uniemożliwił jego szlachetne działania.

    pozdr.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911