    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgwalcono mi dziecko!!! Pomocy!!!
    Date: Mon, 10 Jan 2005 11:53:43 +0100

    > Witam,
    > spróbuję pomóc na tyle, na ile to możliwe, szczególnie że ten
    > zwyrodnialec zasłużył na jaknajgorszy los.

    wszystko ok, problem w tym ze z gory zalozylas ze wszystko bylo tak
    jak autor watku opisal, a czytajac wszystko mozna nabrac sporo
    watppliwosci.
    Nie mam na mysli tego ze Chres mowi nieprawde tylko to ze corka mogla
    ciut upiekszyc to wszystko, bo jest to niezbyt logiczne.

    Ty juz wydalas wyrok w pierwszym zdaniu, mam nadzieje, niezaleznie
    od tego czy zdarzenie wygaldalo tak jak zostalo tu przedstawione czy nie
    ze trafia na sedziego ktory nie bedzie tak stronniczy jak Pani.
    Bo caly proces jest wtedy pozbawiony sensu, tak jak to bylo w Bielawie.

    P.