  • Data: 2009-08-17 10:43:14
    Temat: Re: Zgubiłem dokument - co robić?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mark pisze:

    > Na dzien dobry powinienes zaczac sie martwic. A nastepnie w te pedy do
    > odpowiedniego urzedu, abys mial pisemne potwierdzenie ze w takim to a takim
    > okresie nie byles posiadaczem juz tego dokumentu.
    > Kopia takiego dokumentu moze byc dla Ciebie nieoceniona s wytuacji gdy
    > bedziesz zmuszony udowadniac wszem i wobec ze nie jeste wielbladem, jak sie
    > okaze ze dokument ktos "znalazl" i sobie go odpowiednio wykorzystal.
    > Brzmi niewiarygodnie? Tez bym tak sadzil gdybym nie widzial na wlasne oczy
    > przykladu ze skradzionym DO mojego ojca. Umowa w Plusie na bardzo drogi
> [...]

    Nieważne, czy dokument jest zgubiony, czy nie. Ważne jest, czy podpis
    pod umową jest fałszywy, czy podrobiony. Jeśli jest prawdziwy, to umowa
    jest ważna, nawet jeśli zgłosiłoby się utratę dokumentu. Jeśli jest
    fałszywy - umowa jest nieważna, pomimo braku zgłoszenia.

    Tym samym fakt zgłoszenia lub nie utraty dokumentu nie zmienia faktu,
    że i tak trzeba będzie udowodnić że się nie jest wielbłądem - poprzez
    wykazanie, że podpis pod umową nie pochodzi od danej osoby.

    --
    Liwiusz