  • Data: 2010-08-06 07:58:49
    Temat: Re: Zgubienie dokumentów
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 5 Aug 2010 07:32:31 -0700 (PDT), slawek7 napisał(a):

    > Powiedzcie mi czy w przypadku zagubienia dokumentów można, trzeba,
    > należy zgłosić ten fakt na policję?

    Zglaszaj.
    Dla wlasnego bezpieczenstwa - zglaszaj.
    To Ci nie da nic wiecej poza papierkiem, ale ten papierek moze Ci pomoc w
    calej masie problemow jesli sie okaze ze tego Twojego dowodu ktos uzyje.
    Nie rozwiaze problemu.. ale z papierkiem o wiele latwiej niz bez.
    Przerabiane osobiscie - czlowiek sie wk.. ze musi udowadniac ze nie jest
    wielbladem, nabywa zadzy mordu wobec takich firm jak kruk (do tej pory ta
    ich zaklamana reklama wywoluje u mnie wiazanke), ale bez papierka to jak
    walka z wiatrakami by bylo.
    W moim przypadku - dowod zostal skradziony mojemu ojcu, zgloszenie bylo, a i
    tak musialem sie nauzerac w cholere i troche, i prostowac rozne sprawy po
    jego smierci, tylko dlatego ze jakis sk.. na jego dowod ponabieral roznych
    rzeczy.
    Wiec nie patrz na wymogi formalne tylko zglaszaj dla ochrony wlasnego tylka.

    --
    Mark