  • Data: 2010-08-06 09:52:02
    Temat: Re: Zgubienie dokumentów
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet jak ktoś ma znaki szczególne na twarzy (zez, krzywy nos itp).
    > Przecież jak jest podejrzenie podszywania się pod inną osobę to powinna
    > być zatrzymywana do przyjazdu policji.

    Ja mam czyjś dowód, ty pracujesz w sklepie z komputerami. Jesteśmy kumplami
    i nie jesteśmy tak w 100% kryształowo czyści ;-)
    I jaki jest problem? Komputery lądują na znanym serwisie aukcyjnym a kasa w
    naszych kieszeniach.
    Nie słyszałeś o kradzieżach/kopiowaniu kart kredytowych? To w zasadzie to
    samo.

    pzdr