  • Data: 2004-07-17 19:00:24
    Temat: Re: Zgon syna i renta socjalna?
    Od: Ola <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaraz. Albo ja czegoś nie rozumiem albo ty: skoro pełnomocnitwo
    > wygasa to NIE MOŻE. Jego czynności nie mają podstawy prawnej
    > i powinny zostać "cofnięte"... Coś nie tak ?

    w praktyce to jest tak, ze jesli bank nie wie ze wlasciciel konta zmarl, to
    nie ma podstaw by kwestionowac dyspozycje pelnomocnika. I nawet jak sie
    dowie post factum to nic z ta sprawa nie robi bo to nie jest w interesie
    banku by domagac sie zwrotu pieniedzy ktore nieprawnie wzial pelnomocnik.
    To juz jest sprawa miedzy spadkobiercami.