  • Data: 2008-05-15 06:03:57
    Temat: Re: Zgłoszenie kradzieży-problemy z kierowniczką.
    Od: stebi <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > IMHO zwyczajnie się pomylił - kila razy zauważałem na Neste, że że ktoś
    > tankuje z przeciwnej pompy bo mu się na terminalu źle wcisnęło. A tam
    > nawet bez cyfr trudno się pomylić, bo oznaczenia są po przeciwnych
    > stronach ekranu i łatwo można zgadnąć, że oznaczają stronę dystrybutora.

    Pomylić to może się pomylił, ale wiedział o tym jak usłyszał z moich ust
    "50zł proszę", a zatankował za 93 z groszami. Nie mów mi, że nikt nie
    zauważy różnicy. Ludzie są cwani, a w dodatku część z nich wie jak się
    zachować tankując paliwo, a nie chcą za nie zapłacić-przykład, który
    podał tg, że u nich na stacji kwotami poniżej 10l nikt się nie
    przejmował. Jest tu duże pole do popisu dla cwaniaków.
    A teraz prosty przykład:
    Podjeżdżasz na stację, tankujesz, wysiadasz, idziesz na sklep i bierzesz
    batona, płacisz za batona i odjeżdżasz.
    Co widać na monitoringu? Widać, że klient zatankował, wszedł na sklep i
    zapłacił. Jak kierownictwo jest głupie (i do tego firma, która ma jakieś
    swoje procedury w takich sytuacjach z których wynika, że to jest wina
    kasjera, że klient nie zapłacił za paliwo, bo kasjer się nie zapytał
    "czy paliwo też było") to Ci wmówią, że to jest Twoja wina i masz za to
    zapłacić. Jak się ktoś nie postawi to zapłaci z własnej kiszeni i koniec.

    pozdr.
    stebi