  • Data: 2011-10-06 15:36:07
    Temat: Re: Zgłoszenie do rejestru dłużn=?utf-8?Q?ik=C3=B3w?=
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.10.2011 16:48, Massai pisze:

    > Więc powiedziałem że albo mi wykażą o jakie okresy chodzi, albo
    > niech mnie pozwą do sądu, i tam się powołam na przedawnienie.
    >
    > Na co stwierdzili że nie pójdą do sądu, tylko mnie wpiszą do KRD.

    Masz to nagrane albo zagrozili tak na piśmie?

    Bo jeśli tak, to można w ten sposób: grożą opublikowaniem fałszywej
    informacji mogącej zaszkodzić ci m.in. w działalności zarobkowej czyli
    masz groźby bezprawne w celu wyłudzenia nienależnej kwoty.

    Niech się potem tłumaczą w prokuraturze, że im się wydaje, że jakaś
    należność jest - mimo braku dowodu albo choćby konkretnego umieszczenia
    w czasie tej należności.