  • Data: 2011-12-08 19:35:21
    Temat: Re: "Zeznania Andrzeja C. - bijącego policjanta z 11.11"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:jbr2kh$hgu$1@mx1.internetia.pl...

    > Nie uda ci się sedna podważyć, choć bardzo się starasz... Co ma jakiś tam
    > nic lub nie wiele znaczący opis pod klipem, do faktów udokumentowanych na
    > filmie?

    Pokazuje ogólny poziom tego typu serwisów. Na filmie widzimy oczywiście
    karygodn zachowane policjanta, ale n a jego podstawie nie mozna nioc
    ponadto stwierdzić. Nie da się z tego wywnioskować, że wcześniej nie doszło
    do napaści przez tego gościa na policjanta czy jakiegoś tam czynnego oporu,
    za który został skazany.

    > Nie od dziś wiadomo, że w Polsce (i nie tylko) łże media publiczne
    > kłamią... Ciągle obowiązuje zasada, nie oglądam TV, nie słucham radia
    > reżimowego... Gdybys powiedział, że niechętnie się na opierasz na
    > publicvznych mediach, to byłbyś bardziej wiarygodny...

    Średnio zależy mi na wiarygodności w Twoich oczach. Po prostu staram Ci się
    od dłuższego czasu zwrócić uwagę na to, że nie ma się co podniecać
    niezdrowo i trzeba dać czas odpowiednim organom na wyjaśnienie sprawy.