  • Data: 2011-12-12 22:28:21
    Temat: Re: "Zeznania Andrzeja C. - bijącego policjanta z 11.11"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jc5rjj$pj7$1@inews.gazeta.pl...

    > Na przykład:

    > zanim

    > A dysponujemy jakimikolwiek racjonalnymi argumentami pozwalającymi
    > wykluczyć taki stan rzeczy?

    I z tego fragmentu wnoszisz, że pochwalam jego zachowanie? Ja pytam, co
    byłow cześniej. Staram sie go zrozumieć po prostu i tyle.

    > Pośrednio - poprzez upublicznienie uzasadnienia wyroku.

    Obawiam się, że tego, to już nie rozumiem naprawdę. Sędzia zapytał, czy
    gość sie wyrywał. Policjant powiedział, że tak. I tyle. Czy z tego wynika,
    że nie mógł tego robić przed filmem? Bo na filmie, to on raczej nogi
    policjanta odpycha, a nie ręce.

    > Poza tym - tak na logikę, o co już chyba pytano - co może usprawiedliwić
    > bicie zatrzymanego po obezwładnieniu?

    Nic. No moze bym jakieś ekstremalne przypadki wymyślił, ale z tym
    zdarzeniem raczej nie mające nic wpólnego. Mnie nie chodzi o uzasadnienie,
    tylko zrozumienie czemu to zrobił.