  • Data: 2007-08-27 17:08:13
    Temat: Re: Zerwanie umowy z tytułu utraty prawa do lokalu
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:

    > A Rozdział 4, par 24, pkt 4 "regulaminu świadczenia usług
    > telekomunikacyjnych" mówi że umowa dot. linii telefonicznej wygasa w
    > momencie utraty prawa do lokalu.

    Pomijając inne kwestie par. 4 p. 2 jest niezgodny z prawem, operator
    nie może uzależniać świadczenia jednej usługi od świadczenia drugiej -
    vide decyzja UKE z 25 września 2006.
    Paradoksalnie TP może użyć tego argumentu w ewentualnym sporze, chociaż
    przekonany jestem że nie musi się do niego uciekać :) Nie mam teraz
    głowy do tego.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio