  • Data: 2003-12-02 00:00:46
    Temat: Re: Zerwanie umowy z ISP
    Od: "(A)rturo http://cimoch.org/fotografia/" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Psychik <p...@c...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "(A)rturo http://cimoch.org/fotografia/"
    > <a...@W...gazeta.pl>
    >
    > czesc arturo :) nawet tu sie spotykamy po tylu latach ;-)

    O kurde... nie gadaj ze to ty!!? Pan od www sponsorowanej przez milke ;>

    > co
    >
    > grozi Ci wiele. jesli umowa nie jest na Ciebie, tylko na osobe
    > wynajmujaca i nie wiaze Cie z nia zadna umowa, to olej sprawe - niech sie
    > ucza ludzie na swojej glupocie, ale pamietaj, ze to skur**synstwo :-(

    Umowa na mnie - nawet jakby byla nie na mnie nie zrobilbym tego

    > jesli chcesz zerwac umowe, to reklamuj w sadzie (konsumenckim) jakos
    > uslugi, ze jest niezadawalajaca. ze sposob jej swiadczenia jest wadliwy,
    > itp...

    Napisalem juz im maila, w nastepnym tygodniu ide do nich i zoabczymy..
    A najsmieszniejsze jest to ze maja siedziby w roznych miastach

    > ale sciema ;-)

    Nie no powaznie :>

    > psychik

    BTW: jak tam punk? :)