  • Data: 2011-07-05 23:20:28
    Temat: Re: Zerwanie umowy
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Andrzej Lawa

    > Podpis na papierowym dokumencie też można sfałszować.

    Gdybyś rozumiał jak działa poczta e-mail i jak to wygląda wszystko
    wygląda z punktu widzenia weryfikacji nadawcy to nie robiłbyś takich
    głupich porównań. Krótko mówiąc nadawca zwykłego maila jest tak samo
    wiarygodny jak nadawca listu z literek wyciętych z gazety. A nawet mniej,
    bo w drugim przypadku jest szansa na jakieś ślady biologiczne.

    Jeśli jakaś firma rozwiązuje umowy "na maila" to chciałbym o niej
    wiedzieć, żeby nigdy nie korzystać z jej usług. A papier wcale nie jest
    potrzebny, wystarczy np. jakiś system z przydzielanymi indywidualnymi
    kontami zabezpieczonymi hasłem, za pomocą którego można by taką umowę
    rozwiązać. Choć to też mniej niż odręczny podpis.