  • Data: 2008-12-22 11:36:26
    Temat: Re: Zerwanie umowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Dec 2008, Tapatik wrote:

    > Również jestem abonentem Energisa, a obecnie Multimo, z tym, że za fakturę
    > grudniową już zapłaciłem. Mam u nich tylko łącze internetowe.
    >
    > Co mam teraz zrobić?
    > Napisać pismo do Energisa, z którym zawierałem umowę, że chcę od nich
    > fakturę, a do Multimo, że ich faktury nie uznaję?

    IMHO to zależy co chcesz osiągnąć.
    Żaden przepis nie zabrania Ci wyrażenia zgody na przejęcie zobowiązań
    przez Multimo. A ta zgoda wystarczy, aby "przejęcie" było skuteczne.
    Na mój rozum akceptowanie faktur może uchodzić za takie "wyrażenie
    zgody", acz *formalnie*, jeśli np. pierwotna umowa (z Energis)
    zawierałaby jakieś zapisy w stylu "każda zmiana umowy wymaga formy
    pisemnej" a w rachubę wchodzić miałoby np. odliczanie wydatków
    na internet, to *na wszelki wypadek* można by sporządzić jakiś papier :D

    pzdr, Gotfryd