  • Data: 2008-12-28 12:24:36
    Temat: Re: Zerwanie umowy
    Od: "HAL" <i7i@@onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niemożliwe!

    > A co niejasnego jest w cytacie [1] wyżej?
    > - wypowiedzieli umowę? (nie)
    > - wypowiedziałeś umowę? (nie)
    > - jest świadczona? (tak)
    >
    > ...no to na jakiej podstawie uznać że jest "zerwana"?

    > To było w innym poście, i trzeba czytać powoli i ostrożnie: IMVHO
    > oczywiście! Faktura jest do kitu i można ją zignorować.
    > ALE...
    > Ale żeby sobie ktoś nie pomyślał.
    > Zupełnie co innego, czy trzeba *zapłacić za usługę*!
    > Oczywiście zapłacić trzeba.
> [...]

    Nadal mam niejasność ;-)
    Kolego powtarzam dla mnie NIE istnieje firma 'Multimo' bo nie wiąże mnie z
    nią żaden akt prawny.
    Piszesz o podwykonawstwie ....ok ..ale podwykonawcę zatrudnia GTS i oni nie
    maja prawa wystawiać mnie faktury tylko faktury dla GTS bo to on im zlecił
    podwykonastwo.
    A co bedzie jeżeli po kilku miesiącach GTS napisze do mnie abym im zapłacił
    zalegle należności z tytułu umowy , która przecież nie została zmieniona a
    więc nadal obowiązuje ??

    Co do faktury to też jest nie tak jak piszesz bo w umowie jest wyraźnie
    napisane że " Rozliczenia za Usługi dokonywane są przez Abonenta na zasadach
    określonych w umowie na podstawie faktur VAT wystawionych przez Operatora
    [[ Operator= GTS Energis]] Termin płatności jest 14 dni od daty wystawienia
    faktury VAT.

    No więc jak mam zapłacić skoro NIE mam faktury VAT od Operatora czyli GTS ,
    którą to fakturę zobowiązał sie mi wystawiać i na podstawie której mam
    płacić za usługę .???

    W umowie NIE MA żadnym druczkiem [także małym] napisane że mogę mnie w
    jakiej kolwiek formie 'przekazać' innemu podmiotowi ..... bo gdyby taka
    wzmianka była to by nie wysyłali do ludzi aneksy ...... z tym że nie wiem
    dlaczego nie wysyłali do wszystkich bo ja takiego nie dostałem i inni też
    pisali że nie dostali aneksów.
    Jest jeszcze paragraf mówiący że " Zmiana opcji usługi wymaga formy aneksu
    do Umowy który powinien byc podpisany przez obie strony ....."
    Pytam czy zmiana jednej ze stron Umowy jest zmianą opcji ??

    Jak to wogóle jest możliwe aby BEZ mojej zgody druga strona 'przekazywała'
    mnie jakiejś innej firmie co to ja jestem przedmiot czy zwierzę :-DD co nie
    ma głosu ?