    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 11 Nov 2013 23:21:21 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Zemsta za marketing internetowy

    On Mon, 11 Nov 2013, John Kołalsky wrote:

    > A kto

    Poproszę większymi literami, bo pytania nie rozumiem.
    Co "kto"?

    Zalanie mailami przez uczestników grupowego, publicznego dostępu,
    zrobione w ten sposób, że każdy wysyła jeden tekst, na temat
    (bo z objaśnieniem), nie narusza niczego - ani prawa, ani netykiety.

    Jak napiszesz, że "oczywiście" podejrzany jest pojedynczy spamer,
    to pytanie jest wyżej - kto ma to obowiązek udowodnić.

    pzdr, Gotfryd