  • Data: 2010-10-07 10:16:39
    Temat: Re: Zdjecie z fotoradaru - dwóch sprawców
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/7/2010 5:08 AM, SQLwiel wrote:

    > A czy może być kara bez winy?
    > Mówimy o karze za zabójstwo, karze dla mnie jako właściciela siekiery.
    >
    > KK:
    > Art. 1. § 1. Odpowiedzialności karnej podlega ten tylko, kto popełnia
    > czyn zabroniony pod groźbą kary przez ustawę obowiązującą w czasie jego
    > popełnienia.
    > § 2. Nie stanowi przestępstwa czyn zabroniony, którego społeczna
    > szkodliwość jest znikoma.
    > § 3. Nie popełnia przestępstwa sprawca czynu zabronionego, jeżeli nie
    > można mu przypisać winy w czasie czynu.
    >
    > " - Kto popełnia czyn zabroniony"
> [...]
    jak do tej pory panstwo wprowadzilo ewidencjonowanie broni i samochodow
    (i paru innych rzeczy).
    jak wprowadzi ewidencjonowanie siekier to bedziesz musial ja
    przechowywac zabezpieczoną, a także na wezwanie "odpowiednich organów"
    wiedziec komu ją wydałeś w oznaczonym czasie.
    Koniec kropka.
    Panstwo sobie tak wymyśliło i nie ma nad czym dyskutowac.
    jak przepis zniosą nie bedzie o co płakać.