  • 21. Data: 2008-03-22 23:49:53
    Temat: Re: Zdjęcie robione ludziom w kolejce do sklepu robione przez pracownika sklepu.
    Od: Pawex <c...@o...pl>

    Piotr Archie Połoczański pisze:

    > Jesteś sławny - nie musisz mi dziękować ;]
    >
    > -Piotr

    Kolega już usunął zdjęcie:) i stopkę też - zaczyna się bać że ktoś z tej
    kolejki mu maskę otłucze :)

  • 22. Data: 2008-03-23 01:55:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd napisał(a):

    > Nie mam takich przypadków do pokazania.

    Ha! Dlaczego mnie to nie dziwi? ;->

  • 23. Data: 2008-03-23 01:56:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawex napisał(a):

    > Kolega już usunął zdjęcie:) i stopkę też - zaczyna się bać że ktoś z tej
    > kolejki mu maskę otłucze :)

    Cóż - i tak oto się do końca zdradziłeś ze swoją dresiarską mentalnością...

  • 24. Data: 2008-03-23 02:01:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński napisał(a):
    > Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_wikings.pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Tacy Indianie w rezerwatach w Ameryce na przykład sobie nie życzą
    > i trzeba to uszanować.

    A tacy Muzułmanie w krajach z szariatem nie życzą sobie, żeby kobiety
    chodziły z odsłoniętą twarzą i też trzeba to uszanować. Nie życzą sobie
    też związków pozamałżeńskich czy homoseksualnych i będąc tam też trzeba
    to uszanować.

    Ale co nas tutaj w Polsce mają obchodzić obyczaje i przepisy w jakichś
    dzikich krajach?

  • 25. Data: 2008-03-23 05:39:17
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Nie mam takich przypadków do pokazania. Wystarczy się jednak troszkę
    > interesować takimi zagadnieniami, aby wiedzieć co i jak.

    Nie wystarczy się troszkę interesować. Trzeba jeszcze troszkę pomyśleć i nie
    opowiadać, że po wyrwaniu nóg muchy głuchną.

    --
    andrzej

  • 26. Data: 2008-03-23 07:00:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    andrzej napisał(a):

    > Nie wystarczy się troszkę interesować. Trzeba jeszcze troszkę pomyśleć i nie
    > opowiadać, że po wyrwaniu nóg muchy głuchną.

    Pchły,

  • 27. Data: 2008-03-23 08:06:19
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_.pl>

    > Kolega już usunął zdjęcie:) i stopkę też - zaczyna się bać że ktoś z tej
    > kolejki mu maskę otłucze :)

    Pawex - chyba Cie glowa boli wariacie. Temat jest tylko ponizej jako stary.
    Napisalem nawet o Tobie i o tym jaki jestes idiota - zobacz:

    http://www.infinity.net.pl/~archie/wordpress/?p=633

    --
    pozdrawiam
    Piotr "Archie" Połoczański

  • 28. Data: 2008-03-23 17:41:13
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 23 Mar 2008 06:39:17 +0100, andrzej napisał(a):

    > Nie wystarczy się troszkę interesować. Trzeba jeszcze troszkę pomyśleć i
    > nie opowiadać, że po wyrwaniu nóg muchy głuchną.

    A to widzę, że też słyszałeś o tym eksperymencie.
    To o sprawach p-ko natrętnym paparazzi też powinieneś był słyszeć. Ja
    słyszałem.

    Tak z głowy -- nie pamiętam czy w sprawie Asi Brodzik chodziło o
    rozpowszechnienie zdjęcia czy o sam fakt pstrykactwa?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 29. Data: 2008-03-23 18:25:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd napisał(a):

> [...]
    >
    > Tak z głowy -- nie pamiętam czy w sprawie Asi Brodzik chodziło o
    > rozpowszechnienie zdjęcia czy o sam fakt pstrykactwa?

    Reasumując: twoja wiedza w tym temacie przypomina ten kawał o
    samochodach rozdawanych na Placu Czerwonym w Moskwie ;->

  • 30. Data: 2008-03-23 23:33:05
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Kapsel <k...@p...onet.pl> napisali:

    > Ale co to ma wspólnego z wątkiem właściwie. Stali ci indianie w kolejce,
    > czy jak? :>

    Nie potrzeba indian. Wystarczy kilku karkow w kolejce pod nocnym i juz
    nasz pan fotograf nabiera oglady:)