eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Zdjęcie robione ludziom w kolejce do sklepu robione przez pracownika sklepu. › Re: Zdjęcie robione ludziom w kolejce do sklepu robione przez pracownika sklepu.
    From: Pawex <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjęcie robione ludziom w kolejce do sklepu robione przez pracownika
    sklepu.
    Date: Sat, 22 Mar 2008 18:10:31 +0100

    Piotr Archie Połoczański napisał(a):
    > [cut]
    >
    > Jestes kolego pieprzniety ;]
    > Zachowujesz sie jakbys nie wybudzil sie z systemu totalitarnego.
    > Otoz informuje Cie, ze jako fotograf, przechodzien czy ktokolwiek inny
    > moge Cie fotografowac ILE CHCE.
    > Nie masz przed tym absolutnie zadnej obrony, mozesz gwizdac, fukac i
    > sikac - moge Cie fotografowac tak samo jak i kazdy inny.
    > Ksiaze sie znalazl i on sobie nie zyczy ;] Otoz mozesz sobie nie zyczyc
    > do usranej smierci ;]
    > Zdjec tych natomiast nie moge PUBLIKOWAC bez Twojej wiedzy [jesli tylko
> [...]
    kolega Piotr Połczański na swojej stronie www.photolife.pl pisze:

    "Tak wiec... ;] Życzeń z mojej strony nie będzie jak i proszę Was o nie
    wysyłanie sms, maili i innych kartek elektronicznych. Jestem osoba
    silnie niewierzącą i mimo faktu, ze doceniam miły gest to wychodzi mniej
    więcej tak jak byście częstowali opłatkiem islamskiego terrorystę;] To
    nie dla mnie i serdecznie dziękuję ;]
    Święta kojarzą mi sie głównie z komuną i zajebistymi kolejkami w
    sklepach. Dziś PRÓBOWAŁEM wyskoczyć na chwile i kupić jakieś 3 bułki - a
    skąd... kolejki jakby to kurna ostatnie bułki świata sprzedawali. Wszędzie
    kolejki, ze ja pier... Masakra. Niech oni sobie idą robić te święta tak
    aby nikomu nie uprzykrzać życia."

    A tą też stronę przyozdabia zdjecie ... kolejki przed sklepem :), chyba
    trafiłem w czułe miejsce tego psychopaty.

    Oceńcie sami kto kim jest.