eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Zdjęcie robione ludziom w kolejce do sklepu robione przez pracownika sklepu. › Re: Zdjęcie robione ludziom w kolejce do sklepu robione przez pracownika sklepu.
  • Data: 2008-03-22 17:19:36
    Temat: Re: Zdjęcie robione ludziom w kolejce do sklepu robione przez pracownika sklepu.
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_wikings.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tą też stronę przyozdabia zdjecie ... kolejki przed sklepem :), chyba
    > trafiłem w czułe miejsce tego psychopaty.
    >
    > Oceńcie sami kto kim jest.

    Hehe ;] Obejrzal strone i co? ;] Zdjecie z komorki zamiescilem po przeczytaniu
    twojego zalosnego skomlenia ;]

    Kolego zapewniam, ze w tym topicu jest juz jeden psychopata i widze go w Twojej
    osobie [okazuje sie, ze nie tylko ja]
    Sprawia mi olbrzymia przyjemnosc droczenie sie z Toba! Wariatow TRZEBA
    regulowac.
    Co bys nie powiedzial, jak sie nie burzyl i jak nie piszczal - i tak zostajesz
    niezmiennie skonczonym idiota ;]

    serdecznie pozdrawiam!

    -Piotr