    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjecie pojazdu (tablic rejestracyjnych)
    Date: Sat, 30 Apr 2005 21:36:39 +0200

    Robert Tomasik napisał(a):

    [ciach]

    > No, przejrzyj te wątki o fotoradarze na tym forum, a przekoansz sie jak
    > jednoznaczeni tablice określają osobę.

    Nie o taka identyfikacje mi chodzi.

    Chodzi mi o to, ze jak ktos podpisze zdjecie glupio zaparkowanego
    samochodu "Jan Iniemamocny - Kielce" to dla mnie tez nie jest zadna
    informacja.
    Ale dla sasiadow pana Iniemamocnego juz jest.

    Tak samo numer "GD 12345" nic mi nie powie, ale jezeli moj sasiad ma
    taki numer to dokladnie bede wiedzial o co chodzilo.

    No i teraz moze sie okazac ze pan "GD 12345" zostal sfotografowany w
    miejscu i o czasie, gdzie nie powinno go byc i doznal z tego powodu
    jakis nieprzyjemnosci (juz nie wnikajmy jakich, bo przyklad mozna
    mnozyc), w kazdym razie nie robil nic nielegalnego, ale po prostu
    narazil sie komus jakos przez fakt ze fotka zostala opublikowana.

    No i pozywa teraz autora zdjecia lub serwic ktory zdjecie opublikowal do
    sadu z powodztwa cywilnego. I co teraz?