  • Data: 2005-05-01 13:36:58
    Temat: Re: Zdjecie pojazdu (tablic rejestracyjnych)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > do

    > Moim zdaniem nic. Równie dobrze rzeczony Iniemamocny może się załapać w
    > nieodpowiednim dla siebie miejscu na transmitującą skrzyżowanie
    > telewizję (też będzie numer widać), albo zgoła sąsiadkę-plotkarę.
    > Iniemamocny mógł by podnosić zarzut, gdybyśmy zrobili fotomontaż i
    > umieścili jego samochód załóżmy pod salonem masarzu podczas, gdy nigdy
    > tam nie parkował. Ale nie może skutecznie protestować przeciwko
    > wykonaniu w miejscu publicznym fotki jego samochodu i rozpowszechnianiem
    > tego zdjęcia. Prawo autorskie chroni jedynie wizerunek osoby. Inne
> [...]

    O to wlasnie mi chodzilo - dzieki.

    A teraz co nalezalo by zrobic, gdyby wlasciciel tego pojazdu zabronil
    (lub wezwal do usuniecia juz opublikowanego) wyraznie publikacji zdjecia
    swojego samochodu?
    Czyli ja robie mu zdjecie, a on wyskakuje z samochodu i kaze mi skasowac
    to zdjecie, a w kazdym razie wyraznie daje do zrozumienia, ze sobie tego
    nie zyczy.
    Zakladam ze on na zdjeciu jest nierozpoznwalany, jedkan latwo
    zidentyfikowac jego samochod.