  • Data: 2002-02-22 14:43:26
    Temat: Re: Zdjęcie na wystawie u fotografa
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Moppek"

    > ...ale najpierw zrób zdjęcie tej witryny z zamieszczonym Twoim zdjęciem,
    aby
    > mieć dowód , że tak było + świadków.
    > Potem napisz do fotografa liścik (wysłany polecony) gdzie napiszesz mu
    czego
    > się od niego domagasz.

    ja mialem taka sytuacje juz 2 razy przed 25 laty i 10 laty - raz nasze
    slubne zdjecie znajomi zauwazyli na wystawie a potem z I komunii corki.
    Za kazdym razem porozumienie z fotografem ograniczylo sie do tego ze my sie
    zgadzalismy zeby sobie dalej wisialo a on nam potem przy zmianie wystawy
    dawal to zdjecie w prezencie
    *** blad ***