    From: "Foti" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdelegalizować CB Radio w samochodach!!!!!
    Date: Thu, 2 Aug 2007 21:20:26 +0200

    Użytkownik "Agryppa" <b...@m...tam.pl> napisał w wiadomości
    news:f8t1ju$jsq$1@news.onet.pl...
    > Jotte wrote:
    > [...]
    >
    > Dodatkowo, sądzę, że to nie CB radio jest powodem przestępstw,
    > jakich
    > dopuszczają się ci kierowcy. Raczej, jest to ich własna postawa
    > wewnętrzna wobec prawa. Gdy ktoś zabierze im CB radio chwycą po inne
    > narzędzia. Dlatego ma rację przedmówca, który znakami drogowymi chce
    > rozwiązać ten i inne problemy. Mandat karny, który ograniczy "siłę
    > nabywczą" portfela przestępcy jest najskuteczniejszą metodą na
    > wpływanie na ich postawę. Refleksja przychodzi w zaciszu jego domu, gdy
> [...]

    Ja używam CB
    Przekraczam poza miastem predkość
    bo 90 jest dla mnie nie do przyjęcia
    CB nie sprawia że jeżdzę szybciej
    Sprawia że mniej wydaję na badziewne
    Panstwo które roztrwoniło by te pięniądze
    Nie wyprzedzam pod górkę, na trzeciego itp
    bo lubie swoje życie.
    A jak słucham komentarzy w TVN Turbo to mi sie żygać chce
    Trzy pasy na dojeździe do warszawy i ograniczenie do 50
    to tylko debil mógł wymyśleć. A do tego w programie komentarz
    "co by było jakby z podporzadkowanej ktoś wyjechał"
    Czy ten "muł" za przeproszeniem co to komentuje wie co to podporządkowana?
    Jak ktoś wyjeżdza z podporządkowanej komuś kto jedzie drogą z pierszeństwem
    to po drugim takim numerze powinni mu prawo jazdy zabierać a nie mieć
    pretensje
    że kotś jechał 120 km/h na drzodze trzypasmowej.
    Znajdują się pieniadze żeby na "ósemce" co 15 km postawić fotoradar a nie ma
    żeby budować kładki nad drogami krajowymi aby zmniejszyć szanse na kolizję z
    pieszym.
    Kolejny przygłup wypowiada się publicznie że drogi nie powinny mieć pobocza
    bo kierowcy wyprzedzają na trzeciego itp
    I że węższa droga stwarza mniejsze zagrożenie. No to najlepiej zwinąć
    asfalt. Zagrożenie spadnie prawie do zera.
    I jak ja mam przestrzegać przepisów prędkości jak co zakręt poza miastem i
    ograniczenie do 60. Nosz kur... mać.
    nie po to się uczyłem, zdawałem egzamin, cały czas doskonalę jazdę żeby co
    zakręt jakiś debil mi mówił z jaką predkością mam go przejechać.
    Trudno szanować takie prawo i oczekwiać że ludzie będą je respektować.
    Ja nie mam pretensji do tych co jadą drogą 40 km/h i nie rozumiem dlaczego
    ci co jeżdżą wolniej mają pretensje do tych jeżdzących szybciej.
    jakieś kompleksy czy cos?
    Foti