  • Data: 2006-10-12 13:01:12
    Temat: Re: Zdarzenie w szkole i odszkodowanie
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Drusie napisał(a):

    > Moze gdyby byl na boisku z dziecmi nauczyciel, moze by nie doszlo do tej
    > sytuacji. Tak naprawde nie wiem na 100% jak to bylo, dzieci moze sie
    > kryja nawzajem, moze sie szarpaly i popychaly z ta pilka, moze
    > nauczyciel zdazylby zareagowac na zbyt ostry przebieg gry w pilke.

    No cóż - nauczyciel ma przesr* bo zostawil dzieci bez opieki a to jest
    zdaje sie karalne i faktycznie - zalozenie jest takie, ze jak wypadek
    zdarzy sie w obecnosci nauczyciela to _zazwyczaj_ nic mu sie nie dzieje.
    Ale jak dziecku wlos z glowy spadnie podczas jego nieobecnosci to...

    Szkola moze probowac jakos wuefiste wymydlic z odpowiedzialnosci (bo
    przez swoja glupote wdepnal w bardzo duze gie) wiec badz maksymalnie
    czujna. Mysle, ze BARDZO dobrym pomyslem jest jak najszybciej udac sie
    do prawnika bo zwazywszy no rodzaj urazu jednorazowa wyplata
    odszkodowania moze nie zalatwiac sprawy. Poza tym jest to uraz glowy
    wiec szczegolowe badanie neurologiczne bardzo wskazane.

    I jeszcze raz - PRAWNIK PRAWNIK PRAWNIK.