  • Data: 2007-02-11 16:25:28
    Temat: Re: Zdarzenie drogowe - parking - brak winy (długie)
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "F.T." <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:eqnc8j$tam$1@news.onet.pl...

    > A do postu wyzej nie ma znaczenia kto po ktorej drodze cofał
    > Cofający jest zobowiązany do zachowania szczególnej ostrożności
    > i obaj jej nie zachowali.

    A co będzie jak jeden i drugi jadą przodem. Który powinien ustąpić
    pierwszeństwa ten co jedzie, czy ten co włącza się do ruchu /takowym jest
    wyjazd np. z miejsca parkingowego/, bo szczególną ostrożność to obaj. Będąc
    na miejscu A w tym konkretnym przypadku wszystko wziąłbym na siebie, nie mam
    żadnych wątpliwości.
    --
    Maluch