eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.Re: Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.
    Date: Thu, 22 Aug 2013 16:45:53 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <kv58t8$fqd$1@mx1.internetia.pl>
    References: <kv3qn0$scm$1@mx1.internetia.pl> <kv54s3$cg6$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: drut.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1377183464 16205 77.252.249.9 (22 Aug 2013 14:57:44 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Aug 2013 14:57:44 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <kv54s3$cg6$1@news.task.gda.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:726592
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-08-22 15:49, Marek Dyjor pisze:
    > Wyraź swoje żadanie:
    > żadasz aby w terminie 14 dnia albo zdeklarowano sie że urządzenie
    > zostanie doprowadzone do stanu umożliwiającego oglądanie kanałów fta +
    > tego co masz zapisane na dysku lub w zamian za zwrot sprzetu zwrócono ci
    > różnicę miedzy ceną zapłaconą a kosztami jakie być poniósł poprzez
    > dzierżawę sprzętu.
    Ok, jeszcze nie mam odpowiedzi, ale raczej spodziewam się odpowiedzi takich:
    - spadaj na drzewo, sprzęt miał rok (2 lata?) gwarancji, teraz już nie
    odpowiadamy za jego działanie w żadnym stopniu, ani jako gwarant,
    sprzedawca, ani jako niezgodność towaru z umową, ani w ramach
    świadczenia usługi.
    - spadaj na bambus, dawno nie jesteś naszym klientem, nie jesteśmy
    niczym związani, byśmy cokolwiek robili by twój sprzęt działał w
    jakikolwiek sposób. A wręcz wcale nam na tym nie zależy.

    Sytuacja jest trochę absurdalna, bo to wygląda tak, jakby operator GSM
    zdalnie blokował telefony klientom, którym się skończyła umowa lub ją
    zerwali. Gdyby coś takiego się działo - zapłonęłyby salony.
    A że Nka "wymuszała" zakup drugiego tunera przez dość krótki okres (na
    który się załapałem niechcący), potem była wyłącznie opcja dzierżawy to
    klientów niewiele, a ci co byli - to albo olali sprawę i tuner
    wyrzucili, albo olali sprawę, zerwali umowę i dali się oszukać Nce "musi
    pan zwrócić oba tunery" (u mnie też były takie zakusy, włącznie ze
    straszeniem windykacją i karami, ale na szczęście mam zachowane dowody
    zakupu!), albo zostali otumanieni przez Nke na migrację do NCplus i nie
    wiedzą że problem istnieje.


    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1