eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.Re: Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.
  • Data: 2013-08-22 19:56:26
    Temat: Re: Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik BartekK napisał:

    > A że Nka "wymuszała" zakup drugiego tunera przez dość krótki okres (na
    > który się załapałem niechcący), potem była wyłącznie opcja dzierżawy to
    > klientów niewiele, a ci co byli - to albo olali sprawę i tuner
    > wyrzucili, albo olali sprawę, zerwali umowę i dali się oszukać Nce "musi
    > pan zwrócić oba tunery" (u mnie też były takie zakusy, włącznie ze
    > straszeniem windykacją i karami, ale na szczęście mam zachowane dowody
    > zakupu!), albo zostali otumanieni przez Nke na migrację do NCplus i nie
    > wiedzą że problem istnieje.
    >

    widzisz, gdybyś oddał oba tunery, to teraz mógłbyś żądać zapłaty za
    zwrócony tuner za który zapłaciłeś

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1