    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdalne nauczanie i kamerka.
    Date: Mon, 7 Dec 2020 20:33:33 +0100

    On 2020-12-07 13:47, TomN wrote:

    > Patentuj szybko tego potworka, czy to techniczne, czy językowo...

    Przepraszam że mi się złamało, chyba rozpędziłem się ze spacją, ale co
    masz konkretnie do połączenia audiowizualnego?

    Wideorozmową bym tego nie nazwał, telekonferencją też bo ani to rozmowa,
    ani konferencja, nauczanie zdalne nie implikuje w żaden sposób
    połączenia AV więc jak masz jakieś fajne określenie to chętnie zobaczę.

    Chciałem po prostu zachować pewną precyzję w nazewnictwie bez użycia
    angielskiego i to słowo mi podpasowało najlepiej zwłaszcza w kontekście
    o którym tu mowa czyli obowiązkowości co sprawia że zarówno rozmowa jak
    i konferencja niespecjalnie oddaje ducha sprawy.