  • From: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zażalenie na postępowanie policji
    Date: Sat, 19 Jan 2008 14:55:44 +0100

    matusm wrote:

    ..
    >ps.cos mi sie wydaje ze nie lubisz sasiadow skoro sam ich nie zapytales
    >co widzieli lub co wiedza,faktem jest ze mozna miec tez zlodzieja sasiada

    Nie nie, sąsiadów mam bardzo OK, po prostu od policjantów przybyłych
    na miejsce zdarzenia dowiedziałem się, że sąsiedzi będą przesłuchani,
    a okazało się, że nie byli. Ja z nimi rozmawiałem, nic podejrzanego
    nie widziali, jednak wydaje mi się, że policja również powinna się tym
    zainteresować.

    Dochodzenie zostało umorzone, a sprawa wpisana do rejesru przeępstw,
    więc o ile wiem, gdy pojawią się nowe okoliczności, wrócą do niej tak
    czy siek.

    Pozdrawiam

    Grzegorz