    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zawyzone pobory
    Date: Tue, 1 Apr 2003 18:04:57 +0800

    In article <b6bl1i$nhn$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>, Hoobert wrote:
    > Użytkownik "Piter" <p...@g...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeśli do kolegi nie przyszło żadne oficjalne pismo nakazujące mu zwrot tych
    > korzyści to oznacza, że kolega nie musiał liczyć się z obowiązkiem zwrotu.

    Tzn co, kolega zauwaza ze nagle ma 2x wiecej pieniedzy i sadzi ze nie
    bedzie musial tego zwracac? Czy to aby nie mylna interpretacja? Ja
    rozumiem jakby kolega znalazl na drodze te pieniadze, tak sobie lezace bez
    mozliwosci prostej identyfikacji ich pierwotnego wlasciciela, ale skoro
    wiadomo kto jest tu wlascielem i wiadomo ze sie nie naleza...

    --
    Marcin