    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zawieszenie działalności a ubezpieczenie.
    Date: Mon, 26 Jun 2006 17:30:18 +0200

    news:e7oqkr$geu$1@opal.futuro.pl...

    > Jeszcze raz przeczytałem post neelix-a i dopiero teraz zauważyłem, że
    > on pisze o ryczałcie. Nie mam akurat praktyki w tej formie rozliczeń
    > ale widzę, że w ustawie jest obowiązek powiadomienia US o likwidacji,
    > zrobienia spisu na zakończenie, ale nie ma obowiązku informowania o
    > planowanym spisie i w szczgólności nie ma żadnego terminu zawiadomień.
    > Te 7 dni o których pisałem dotycyło zasad ogólnych. Jeśli się mylę i
    > coś w sprawie ryczałtowców przeoczyłem, to może ktoś sprostuje.
    >
    > Jeśli chodzi o twoje pytanie, to: tak obowiązek spisu na dzień 30
> [...]

    Panowie, jak się okazało sytuacja jest prostsza niż się wydawało. Będzie
    zawieszenie dz.g. przed 30.06 w US(informacja) i wykluczenie z krus (z
    powodu błędu w obsłudze pozarolniczej działalności) z dniem 1.07 chyba nie
    odbędzie się. Na chłopski rozum wydaje mi się, że ustaje przyczyna
    wykluczenia. Potem tylko odwieszenie dz.g. Oczywiście o ile to potwierdzi
    się w praktyce, ale mówi, że to chyba wypali.