  • Data: 2004-02-23 19:02:26
    Temat: Re: Zawiadomienie prokuratury
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c1di4v$l5s$6@news.onet.pl...

    > Ja bym Ci zasugerował zupełnie inne rozwiązanie, jeśli już chcesz coś z
    > tym zrobić. Ale napisz, czy wręczono Ci protokół zatrzymania, bo moja
    > sugestia od tego zależy, a nie chce mi się tego dwutorowo wykładać. Bo
    > inaczej będzie, jak dostałeś, a inaczej jak nie.

    Nie dostałem nic. Nigdzie się pod niczym nie podpisywałem. Kolega dostał
    tylko mandat - tu jeg skan jest, jakby kogos interesowało:
    http://www.ostbahn.net/temp/mandat.jpg

    Więc co w takim przypadku sugerujesz zrobić? Bo naprawdę SOK w Gorzowie jest
    strasznie nadgorliwy i czepia się wszystkiego. Ostatnio kolega robil zdjęcia
    z ścieżki koło torów, gdzie chodzi sporo ludzi. Po chwili z pociągu do niego
    poodbiegło dwóch sokistów i też chcieli dokumenty.. Mandatu nie dostał, bo
    nie ma 17 lat., ale kazano mu stamtąd uciekać.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski