    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zawiadomienie obajtka
    Date: Sat, 1 Jun 2024 14:34:09 +0200
    <v32na6$3vq$2$Shrek@news.chmurka.net> <v37usc$3ju97$1@news.icm.edu.pl>
    <v382in$kgn$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <v383ev$eg4$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <v38e81$7n7$11$RTomasik@news.chmurka.net>
    <v38ovn$eg4$2$Robert_W@news.chmurka.net>
    <v39nd4$4g8$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <v39nt4$59j$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <v39oku$4g9$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <v3a114$bfq$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <v3a6r8$4g8$7$RTomasik@news.chmurka.net>
    <v3a7pu$fm6$6$Shrek@news.chmurka.net>
    <v3a8pt$4g8$14$RTomasik@news.chmurka.net>
    <v3a93o$fm6$10$Shrek@news.chmurka.net>
    <v3ahar$4g8$20$RTomasik@news.chmurka.net>
    <v3aivp$q9a$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <v3akim$4g8$24$RTomasik@news.chmurka.net> <v3c3md$25m5n$1@dont-email.me>
    <v3cc8h$27091$1@dont-email.me> <v3ccap$772$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <v3ccmg$2702b$1@dont-email.me> <v3cd14$772$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <xus6O.388$vy62.93@fx15.ams1> <v3dkma$jff$5$RTomasik@news.chmurka.net>

    > Zdjęcia osób poszukiwanych są rozsyłane mailami i faksami. Nikt tego w
    > albumach nie gromadzi. Co więcej, to przy kilkudziesięciu tysiącu
    > aktywnie poszukiwanych zawsze się jakiś trochę podobny znajdzie.

    Piękne... czyli bez powodu legitymujesz, a potem szukasz wśród
    poszukiwanych podobieństwa.
    I jeszcze publicznie się do tego przyznajesz?

    > A przecież jeszcze jest rzesza tych, co zostali znalezieni. W końcu
    > policjant mógł zapamiętać tę twarz,

    Mógł, czy zapamiętał?

    Ty nadal nie rozumiesz (i wątpię, że kiedykolwiek zrozumiesz).
    Tłumaczenie bezpodstawnego legitymowania "bo przecież mógł zapamiętać
    twarz poszukiwanego, więc czego się czepiacie" to patologia.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr