  • Data: 2024-05-30 21:10:48
    Temat: Re: Zawiadomienie obajtka
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Liczę na to, że dziennikarze są od Ciebie mądrzejsi. Nigdzie nie
    > pisałem, ze Policja ma łamać prawo tylko, że tego się nie da stwierdzić
    > na miejscu.

    Po co to stwierdzać na miejscu?

    > Głównie chodzi mi o to, że to, jak to sąd zakwalifikuje, to
    > się okaże jak będzie prawomocny wyrok. I jak jednak uzna, że Policja
    > miała prawo, a Ty nie dałeś danych, bo Ci się wydawało, że nie miała, to
    > dostaniesz wyrok za niepodanie danych.

    No ale jak miałby uznać, że policja miała prawo jak nie wypełnia
    przesłanek ustawowych które tutaj podawano?

    > Po za tym takie dywagacje rodzą jeszcze kilka innych dodatkowych
    > skutków. Po pierwsze zakładam, ze policjant jest przekonany, ze legalnie
    > legitymuje.

    To go nie usprawiedliwia.

    > No to i tak przecież na podstawie Twojego oświadczenia, że
    > nie nie odstąpi. W ostateczności użyje środków przymusu bezpośredniego.

    I pobije ochroniarzy Obajtka.

    > W celu ustalenia tożsamości można zatrzymać osobę.

    Ale, że bez powodu?

    > Ostatecznie
    > posiedzisz kilka godzin, Policja i tak zrobi swoje,

    No nie, przyjdzie adwokat Obajkta i już będziecie sp..ć w podskokach.
    Tak sądzę.

    > a po roku sąd uzna,
    > że nie miała prawa. Oczywiście najlepiej by było, jakby nie było takich
    > sytuacji i legitymowano ludzi tylko wówczas, gdy są stosowne podstawy.
    >
    > OP wiele prościej podać te dane i złożyć skargę. Ktoś to rozpatrzy.

    A nie moglibyście po prostu wyp..ć? Tak zdroworozsądkowo, że skoro nie
    działacie zgodnie z prawem a macie taki obowiązek to należy tak zrobić.

    Żenada!