  • Data: 2024-05-30 17:35:03
    Temat: Re: Zawiadomienie obajtka
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze mi Shreku wyjaśnij po czym odróżniasz prawdziwy powód od
    > nieprawdziwego.

    Problemem nie jest to, czy obywatel shrek odróżnia, czy nie. Nie musi.
    Po to utrzymuje policję ze swoich podatków żeby nie musieć.
    Problemem jest to, że funkcjonariusz specjalista od cyberbezpieczeństwa
    nie odróżnia (jak i wielu jego kolegów), choć ma taki obowiązek i
    powinien znać prawo z racji wykonywanej pracy (tfu... służby).

    Jeszcze większym problemem jest to, że wielu funkcjonariuszy odróżnia i
    doskonale wie co robi wymyślając na poczekaniu jakieś z dupy wzięty
    powód, szukanie w gaciach roweru czy coś (i weź mu teraz udowadniaj
    przed sądem, że nie miał powodu).
    Czyli wie, że łamie prawo - dlatego wymyśla.

    Gdyby faktycznie - jak twierdzi policmajster - odmowa podania danych
    była wykroczeniem samym w sobie, a tak nie jest, to po co w ogóle
    funkcjonariusz miałby podawać jakiś powód?
    I tu go boli. Nie ma powodu, ale pan władza koniecznie chce
    wylegitymować, więc wymyśla. A potem głęboko wierzy w to, że miał
    powód... i czuje się pokrzywdzony przez sąd, albo irytują go
    "filozofowie" w krawatach.

    Czy takie postępowanie policjanta jest uczciwe? Nie.
    Czy policjant powinien być uczciwy?

    Pozdrawiam
    Piotr