    Subject: Re: Zawiadamiający Birgfellner zaczął unikać prokuratury?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 23 Feb 2019 13:01:40 +0100

    W dniu 23.02.2019 o 07:10, A. Filip pisze:

> [...]
    karany-grzywna-za-niestawienie-sie-na-przesluch,nId,
    2849925

> [...]
    > Natomiast "na teraz" postawi to adwokatów zawiadamiającego w średnio
    > zręcznej sytuacji. By uniknąć grzywien wypadałoby argumentować że sprawa
    > nie jest zbyt pilna. By podkreślić wagę przestępstwa o którym
    > zawiadomiono wypada argumentować że sprawa jest BARDZO pilna.
    > W sumie dość podobnie jak sugerujesz tyle że szybciej na (publicznym)
    > wierzchu a w tej sprawie czas ma spore znaczenie polityczne.
    >
    > A usprawiedliwienie w przeddzień umówionego spotkania "bo wyjeżdża za
    > granicę KROPKA" jest IMHO albo bezwstydnie gówniane ale nie w pełni

    Mnie się wydaje, że oni w ogóle nie będą takiego stanowiska zajmować.
    Prokuratura ma 30 dni na czynności sprawdzające i coś musi zrobić. Albo
    odmówi wszczęcia i wówczas zrobi się hejt, że zbagatelizowali takie
    cenne zawiadomienie o przestępstwie. Albo wszcznie i w wówczas będą to
    ciągnęli w nieskończoność argumentują, że jeszcze to, albo tamto nie
    zostało wyjaśnione.