    From: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zawarcie umowy na odleg?o??
    Date: Wed, 05 Dec 2007 22:57:41 +0100

    iza napisał(a):

    > z ciekawosci poczekam na wypowiedzi...
    >
    > To zadam inne pytanie... czy mozna napisac reklamacje, ze zada sie
    > (.........) w terminie (......) po tym terminie odstepuje od umowy? Czy
    > to ma sens?
    > Teraz pytam z czystej ciekawosci, bo juz wiem, ze moja sprawa jest
    > przegrana... podbijalam cene.

    Jeśli reklamujesz z tytułu niezgodności towaru z umową (jeśli nie
    wiesz o co chodzi, to pogooglaj na grupie, było o tym dużo), to po 14
    dniach bez odpowiedzi reklamacja jest uznana. Zatem jeśli żądałaś
    naprawy, sprzedawca ma naprawić, jeśli wymiany, ma wymienić, jeśli
    zwrotu gorówki, ma oddać.

    Warunkiem koniecznym możliwości reklamowania z tytułu niezgodności z
    umową jest to, abyś Ty była konsumentem (czyli niekupowała "na firmę"),
    a sprzedawca był przedsiębiorcą (sprzedawał jako firma).

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz