  • Data: 2007-12-05 21:39:36
    Temat: Re: Zawarcie umowy na odleg?o??
    Od: iza <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel pisze:
    > Witam,

    > Interpretacje co do Allegro sa takie:
    >
    > - Jesli zwykla aukacja typu podbijamy cene to nie.
    > - Jesli "Kup teraz" to traktujemy jak sklep internetowy i prawo zwrotu
    > przysluguje.

    dzieki za zainteresowanie
    niestety bylo podbijanie ceny ......... szkoda

    > Z tym, ze zwrot jest w ciagu 10 dni. 3 miesiace to w razie, gdybys nie zostala
    > o tym poinformowana, ale wowczas tez 10 dni od poinformowania.
    >
    > A Allegrowicz to w ogole jest firma?

    Tak akurat licytowalam w aukcji firmy.

    > Pytanie czy w momencie rozpoczecia reklamowania mozna skorzystac z tego prawa,
    > jak rozumiem jednoczesnie wycofujac reklamacje? Ktos odpowie?

    z ciekawosci poczekam na wypowiedzi...

    To zadam inne pytanie... czy mozna napisac reklamacje, ze zada sie
    (.........) w terminie (......) po tym terminie odstepuje od umowy? Czy
    to ma sens?
    Teraz pytam z czystej ciekawosci, bo juz wiem, ze moja sprawa jest
    przegrana... podbijalam cene.