    From: "boropi" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Date: Tue, 8 Apr 2008 11:14:43 +0200

    > Dzieci od małego mają swoje plastikowe pistolety, karabiny i wiedzą nie
    > wolno celować do człowieka, nie wolno upuścić na ziemię.

    Wielokrotnie przechodząc koło "słodkiego maluszka" z plastikowym karabinem
    lub pistoletem, byłem przez takiego brzdąca namierzany. Jeżeli taka zabawka
    potrafi wydawać dźwięki to słyszałem wyraźnie jak iglica uderza o spłonkę co
    powodowało inicjacje ładunku prochowego.
    W jakim Ty świecie żyjesz że maluchy z karabinem do Ciebie nie strzelają?

    Nie chciałbym aby Irak był tutaj.

    boropi