    From: "SJS" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Date: Sun, 6 Apr 2008 10:34:31 +0200

    > Jak mawiał Stalin, lepiej zabić (zatrzymać) stu niewinnych, niż jakby
    > jeden winny miał uciec. Tylko ten etap historii już przerabialiśmy i jakoś
    > nic dobrego z tego nie wyszło.

    W praktyce jest tak, że nawet jeśli ukradł ale drobiazg to albo do kasy albo
    udają ochroniarze, że uwierzyli, że to z innego sklepu.
    Tylko w Polsce z tego co wiem jakiś dbający o złodziei wymyślił , że do 250
    zł to wykroczenie a nie kradzież czy jakoś tak
    Skutki - prawie o każdej porze w marketach siedzą po kątach i żrą bo
    przecież nic nie wynoszą.
    To tylko u nas złodziej liczy za ile schował czy przypadkiem nie przekroczył
    tych 250 zł
    Jak to jest u innych
    Włochy, student czekając na stacji podłączył sie komputerem do gniazdka w
    miejscu do tego nie przeznaczonym
    Wyrok co prawda w zawieszeniu ale jednak ile tego prądu mógł ukraść? za 20
    centów?
    WB gdzieś miesiąc temu - jakiś głupek z Polski wyrwał kobiecie pieniądze -
    była to równowartość około 46 zł PL i co?
    a rok więzienia tylko że w zawieszeniu
    ----------
    Tylko w Polsce mają miejsce włamania do domów podczas obecności
    właścicieli - syrena alrmu wyje, patrol bedzie za 5-7 minut a ci wiedząc, że
    w polskich domach ludzie nie mają broni buszują przez 2-3 minuty - straty
    nawet po 10-20 tysięcy zł a czasmi i więcej jesłi im sie uda uruchomic
    samochód,
    były dwa przypadki, ze jednak ktoś zbiegł na parter to zabito mężczyznę a w
    innym przypadku kobietę postrzelono w brzuch.
    bo broń jest bez najmniejszych problemów dostępna dla przestępców ale nie
    dla okradanych, zabijanych, porywanych
    bo?
    Bo decyzje podejmuja ludzie tacy jak wielu w tej dyskusji - bronić
    złodziei, bandytów
    Głupota czy współpraca
    Jedna i druga opcja nieprzyjemna
    Dyskusja na temat broni
    Przeciw dostępowi do broni sa ci którzy już tę broń mają a resztę uważają za
    frajerów "śmierć frajerom" mówią miedzy sobą ci wybrani
    SJS