  • Data: 2008-04-05 09:34:22
    Temat: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciemny jestes czy tylko udajesz?
    > To jak ja potraktowano w stosunku do tego co zrobila jest ok? Moze tak od
    > razu stryczek za kradziez?

    Jeśłi ktoś popełnia przestępstwo to musi się liczyć z możliwością
    nieprzyjemności - to chyba oczywiste.
    Policjantka znalazła u niej kosmetyki i chwała jej za to.

    > Nikt nie chwalil zlodziejki za to co zrobila tylko krytykowal zachowanie
    > policjantki.

    Zachowanie policjantki było prawidłowe natomiast ochroniarz który wyniósł
    nagranie i dał do TV popełnił przestęstwo - ukradł czyjąś własność.
    Powinien miec proces i trwałe usunięcie z zawodu.
    Masz jakieś wątpliwości?
    SJS