  • Data: 2008-04-04 21:27:14
    Temat: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-04-04 21:24 Robert Tomasik pięknie wystukał/a:

    > Każdy ma prawo ująć sprawcę przestępstwa na gorącym uczynku. Ochrona ma
    > dodatkowo prawo do użycia środków przymusu bezpośredniego, a więc i siły
    > fizycznej. Oczywiście, poniekąd masz rację, ze mogli tam faceta pobić,

    Nie sądzę.

    > ale przecież gość też może złożyć zawiadomienie w tej sprawie. W twoim
    > opisie nie widzę nic, co jednoznacznie świadczyło by o naruszeniu prawa
    > przez ochronę. Jedyne, co mnie dziwi, to naleganie na ten paragon. W
    > końcu nikt nie ma obowiązku jego zabierania, więc dziwny ten dialog
    > faktycznie. No ale jakby do każdej dziwnej rozmowy jeździła Policja, to
    > by radiowozów brakło.

    Jest obowiązek posiadania paragonu. Facet ma np. flaszkę (alkohol się
    kupuje przy kasie z alkoholem) i co? Wziął sobie i nie zapłacił skoro
    nie ma paragonu. Jeśli kupił a zapomniał wziąć paragon, to mógł się
    wrócić do tego stoiska.

    --
    animka