  • Data: 2009-01-31 13:39:40
    Temat: Re: Zatrzymanie przez policję - nieoznakowane auto policyjne
    Od: "mike" <d...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    news:gm004f$d0d$2@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "mike" <d...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > Kilkaset metrów wynka z tego, by nikt Ci nie przedstawił zarzutu, że nei
    > zatrzymałeś się w celu uniknięcia kontroli.

    Nieoznakowany samochód poza terenem zabudowanym, niby policjant chce
    zatrzymać Ciebie do kontroli. Ty odjeżdżasz kilkaset metrów dalej i
    zatrzymujesz sie... I co? dzwonisz i czekasz, aż niby przebieraniec
    podjedzie i przydzwoni Ci w głowę? słaby pomysł. Dojeżdżasz do najbliższego
    posterunku policji i meldujesz o całym zdarzeniu. Ot co.