  • Data: 2004-10-08 21:17:07
    Temat: Re: Zatrzymanie osoby z dzieckiem
    Od: Lisek <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    2004-10-08 20:55, Robert Tomasik napisał:

    Czyli jeśli dobrze rozumiem mogę zażądać z miejsca uzasadnienia? I owo
    mityczne, ogólne "podejrzenie dokonania czynu zabronionego" nie jest
    wystarczającym powodem do zatrzymania, tzn muszę zostać z miejsca
    poinformowany pod jakim zarzutem jestem zatrzymany? Kiedy musi zostać
    sporządzony protokół zatrzymania: na miejscu, po dotarciu na
    posterunek/komendę, czy po jakimś czasie?
    Pytam tak szczegółowo bo znam z życia przypadek kiedy dziewczyna do dziś
    nie wie z jakiego paragrafu przetrzymywano ją 4 godziny na posterunku.
    Nie uśmiecha mi się podobne doświadczenie, zwłaszcza ze względu na syna
    a ostatnio mechanicy na lokach jakoś częściej sięgają po radiotelefon
    kiedy zobaczą aparat :/
    A jeśli przestanę focić ze strachu to przecież będzie już moja zgoda na
    terroryzowanie przez służby mundurowe... Klęska swobód obywatelskich.
    Na marginesie jeszcze jedno przyszło mi do głowy: czy fotografowanie
    funkcjonariuszy podczas wykonywania czynności służbowych jest zabronione?

    --
    Lisek aka Vulpes Villis
    # An elephant is a mouse with an operating system. #