  • Data: 2005-06-03 16:22:54
    Temat: Re: Zatrzymanie komputera przez policje
    Od: "Irrr" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d7pqkp$4s5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Irrr" <h...@y...com> napisał w wiadomości

    > Masz kupę czasu więc poczytaj archiwum bo ostatnio takie kłopoty stały sie
    > udziałem wielu osob.
    >
    > HaNkA

    Tylko, ze ja sie zastanawiam jakie sa szanse na odzyskanie sprzetu (mojego)
    w sytuacji, gdy to nie o mnie chodzi w postepowaniu, jakie sa szanse, ze
    sprzet nie ulegnie uszkodzeniu i ze bedzie w miare szybko spowrotem.
    Nie udalo mi sie tego akurat doczytac...moze czytalo mi sie nieuwaznie :)
    ma ktos jakies doswiadczenia?
    ja tam nie mam nic przeciwko...skoro dla przykladu musza robic takie akcje
    to niech robia, tylko niech to nie blokuje pracy innym ludziom, niech
    sprawdza co maja do sprawdzenia i oddadza komputer - taka jest moja opinia
    poza tym czy maja prawo zasadzic "przepadniecie" sprzetu jesli nie sluzyl
    przestepstwu typu na przyklad kopiowanie plyt czy costam...moze sprzet
    przepasc jesli sluzyl tylko do trzymania dysku, na ktorym co najwyzej byly
    filmy, mp3 i costam innego???