    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zatrudnienie na czarno
    Date: Wed, 26 May 2004 10:31:27 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@proxy.4net.pl

    Użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > Coz to za naruszenia w porownaniu z grozbami pobicia i smierci.

    Ależ potworne narudzenia!
    Przez Ciebie padły normalnie działające firmy, gdzie ludzie
    pracowali godnie po 8 godzin. Niestety pracownicy w ich konkurencji dawali
    się dymać i pracowali 16 godzin, więc ich firmy padły a oni stracili pracę.

    > To jak? Tocza sie jakies sledztwa czy nie?

    O jakie śledztwa mnie pytasz?

    > Zreszta postanowilem dobrowolnie poddac sie karze. Odmawiasz
    > ludziom prawa do naprawy bledow?

    Naprawy? Zepsułeś rynek pracy, jak go niby teraz naprawisz?

    > Cos wiesz na ten temat? Z doswiadczen? Pobili Cie?
    > Nie lubia tez zalosnych mitomanow co to groza wszystkim wokol
    > budzac raczej choralny smiech i niechec niz strach. To tak gwoli
    > opisu subkultur wieziennych.

    Coś wiesz na ten temat? Z doświadczeń? Pobili Cię?

    > A Ty umiesciles juz swoje osiagniecia opisane na wspomnianej www?

    Hmm.... czyżbym musiał zweryfikować swoje przekonanie co do Ciebie?
    Żeby uwierzyć w to co tam jest napisane trzeba zaprezentować debilizm,
    ale żeby upierać się co do tego to już trzeba prezentować skrajny debilizm.

    > Jesli to nie jest prawda, co tam napisane, to dlaczego nie
    > pozwiesz autora strony do sadu? Przeciez godzi, jezeli to w ogole
    > mozliwe:-) w Twoje dobre imie.

    A skąd sobie ubzdurałeś, ze nie pozwałem go do sądu?
    I ja to zrobiłem i jeszcze trzy podmioty prawne.
    Gościu przez najbliższe 10 lat będzie pracował na odszkodowania :)

    Kiepsko wnioskujesz.

    Nie zapomnij wpisać sobie tego do CV.

    zdrówka
    Arek