  • Data: 2005-05-16 12:40:10
    Temat: Re: Zaświadczenie o tytule magistra.
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/16/2005 2:08 PM, CN wrote :
    > Witam!
    > Czy po obronie, uzyskawszy z uczelni zaświadczenie o przyznanym tytule
    > magistra, dyrektor przedszkola powinien respektować wspomniane
    > zaświadczenie (chodzi oczywiście o wynagrodzenie nauczyciela), czy też
    > może przyznać takiemu magistrowi bez wyrobionego dyplomu wynagrodzenie
    > jak za dotychczasowe wykształcenie (licencjat), aż do momentu wyrobienia
    > przez uczelnię stosownego dyplomu.
    > Pozdrawiam,
    > /CN

    Zobacz tę dyskusję:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.soc
    .prawo&tid=7754210&aid=35477652

    Moim zdaniem, które i wtedy potwierdzałem dyrektor musi respektować --
    bo wynagrodzenie należy się za posiadanie tytułu zawodowego magistra, a
    nie za posiadanie dyplomu.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession