  • Data: 2005-05-17 05:35:48
    Temat: Re: Zaświadczenie o tytule magistra.
    Od: CN <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki napisał(a):
    > http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.soc
    .prawo&tid=7754210&aid=35477652

    Interesująca... szkoda, że do końca nie rozstrzygnięta :)

    > Moim zdaniem, które i wtedy potwierdzałem dyrektor musi respektować
    > -- bo wynagrodzenie należy się za posiadanie tytułu zawodowego
    > magistra, a nie za posiadanie dyplomu.

    Mnie się także wydaje, że powinno się respektować to zaświadczenie. W
    końcu jest to dokument, tyle że bez sztywnej okładki, zdjęcia etc. Tak
    mówi rozsądek, ale przydałby się jakiś spektakularny wyrok w tej
    sprawie, na którym można się podeprzeć :)
    /CN