  • Data: 2009-01-30 09:25:17
    Temat: Re: Zaświadczenie o niekaralności - co to jest?
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żona pracuje w szkole - jest w tym roku wychowawcą klasy "0" i niedawno (a
    > pracuje w tej samej szkole 12 lat, jest nauczycielem dyplomowanym i
    > wszystkie stopnie awansu zdobywała na egzaminach, bez tzw. "automatu
    > awansu dla starszych stażem nauczycieli") dostała polecenie doniesienia
    > świadectwa niekaralności.
    > Poczytałem w internecie, że wydaje się je na podstawie rejestrów karnego,
    > nieletnich i osadzonych.
    > W tym przypadku to strata 50 zł + dojazdy + dwa dni, ale mam pytanie: za
    > co się trafia do takich rejestrów? Czy za udział w protestach przed 1989
> [...]

    Dziwna jakas ta szkola. Bez zaswiadczenia o niekaralnosci Twoja zona nie
    powinna zostac zatrudniona, poniewaz wg KN nauczyciel nie moze byc karany za
    przestepstwa umyslne.
    Do rejestru nie trafia sie za wykroczenia (przekroczenie szybkosci) a jak
    byla wpisana za demonstracje to i tak juz nastapilo zatarcie wyroku.
    Nie ma sie co bac, kwity ma czyste (no chyba ze jest cos o czym Ty nie wiesz
    ;)).

    U mnie szkola sama zalatwila kwity z sadu. Ja nawet o tym nie wiedzialem.